• Nabíjacie programy
  • Firmy
  • Domácnosti
  • Mestá
  • Mapa nabíjacích staníc
  • O nás
  • Klientska zóna

Najčastejšie otázky

Neregistrovaný zákazník sa pokúšal nabíjať cez mobilnú aplikáciu a z účtu pred nabíjaním mu bola stiahnutá suma 50,- Eur, pričom zákazník sa následne ani nenabíjal. Na akom princípe rezervácie prostriedkov (vinkulácie) fungujú?

Sú jednotlivé balíky pre nabíjanie nejakým spôsobom obmedzené?

Kde nájdem obchodné podmienky pre poskytované služby ZSE Drive?

Sú poplatky za nabíjanie jednotné na všetkých staniciach na Slovensku?

Aké platobné karty môže zákazník použiť pre platbu prostredníctvom mobilnej aplikácie?

Koľko stojí nabíjanie? Cenník služby ZSE Drive.

Je možné, aby si niektorý z programov spolu s kartou aktivoval aj zahraničný klient? Ak chce iný program ako Guest.

Ako si môžem aktivovať roaming?

Ako je možné nabíjať v zahraničí?

Ako si môžem zmeniť/zrušiť program služieb?

Ako zistím výšku svojej aktuálnej faktúry?

Kde môžem vidieť históriu svojich nabíjaní?

Ako sa prihlásim do klientskej zóny zsedrive.sk?

Môžem si pred nabíjaním rezervovať stanicu?

Môžem s kartou ZSE Drive nabíjať aj na nabíjacích staniciach Greenway?

Načo slúži QR kód na nabíjacej stanici?

Čo zahŕňa servisná zmluva?

Kde nájdem zoznam nabíjacích staníc ZSE Drive?

Ak si kúpim nabíjaciu stanicu do vlastníctva, je možné predĺženie záruky po 24 mesiacoch?

Ak si kúpim nabíjaciu stanicu do vlastníctva, je možné predĺženie záruky po 24 mesiacoch?

Môžem mať k jednému firemnému elektromobilu dve nabíjacie karty - firemnú aj súkromnú?

V akom jazyku je uvedený návod na obsluhu na displeji nabíjacej stanice?

V akom jazyku je uvedený návod na obsluhu na displeji nabíjacej stanice?

Čo robiť v prípade stratenia nabíjacej karty?

Čo musím splniť, ak by som chcel zaradiť nabíjaciu stanicu do roamingovej siete ZSE DRIVE a kto sa môže na takejto stanici nabíjať?

Čo musím splniť, ak by som chcel zaradiť nabíjaciu stanicu do roamingovej siete ZSE DRIVE a kto sa môže na takejto stanici nabíjať?

Ako môžem nabíjať do doby doručenia nabíjacej karty?

Môžem spoplatniť nabíjanie, ak áno ako?

Môžem spoplatniť nabíjanie, ak áno ako?

Je nabíjacia karta prenosná?

Viem sledovať spotrebu na jednotlivých nabíjacích kartách svojich zamestnancov?

Viem sledovať spotrebu na jednotlivých nabíjacích kartách svojich zamestnancov?

Je možné si prevziať kartu na ZSE centre, respektíve osobne?

Viem použiť pre svoj wallbox nabíjaciu kartu, ktorú používam v sieti ZSE Drive?

Čo ak nemáme dosatočnú rezervovanú kapacitu pre potrebný počet nabíjacích staníc?

Čo ak nemám dosatočnú rezervovanú kapacitu pre potrebný počet nabíjacích staníc?

Kde môžem požiadať o vydanie nabíjacej karty?

Ako zabezpečím, že mi v spoločnej garáži niekto nebude odoberať elektrinu z môjho wallboxu?

Je možné zaradiť do splácania nájmu aj práce potrebné k inštalácii nabíjacej stanice?

Ako dlho trvá nabíjanie vozidla?

Čo v prípade parkovacieho miesta v bytovom dome?

Ako môžem financovať nabíjaciu stanicu?

Čo potrebujem pre nabíjanie svojho vozidla?

Čo je potrebné pre získanie domácej tarify pre elektromobil?

Aké máme možnosti sprístupnenia nabíjacej stanice?

Čo robiť v prípade, že potrebujem viacero nabíjacích kariet?

Aké typy vozidiel môžem na staniciach ZSE Drive nabíjať?

Aká je potrebná predpríprava v garáži pre wallbox?